Премахване на ограничение в националните отбори?
1736views
17comments
Предложения
Значи аз нямам нищо против играчите ми да не са национали,но националния селекционер със сигурност ще иска моите играчи.Пример давам нацията на Шуменско Пиво след някой сезон ще е основеннконкурен ако се премахне това правило.Какво лошо има ако даден нениджър обере плодовете на труда си.За пример ще дам нашия национален.Докато аз произвеждах играчи бяхме най-силния отбор,но щом спрях ни бият като тъпан.Какво пречи по бедните отбори да създават силни играчи.Дори и да не е СТ пак може да се направи сериозен играч,ако го развиваш правилно.В някой нации стават абсурдни неща,щом играч напусне тяхната нация той напуска и националния.Ще дам А пример моя Карачанаков който е най-силния играч на нацията на Шуменско,но не е национал.Ралица в името на своя интерес махна моя Костов и нацията и няколко сезона я няма на картата.Сега новия мениджър го взе и за два мача 10 гола.
|
|
Премахване на ограничение в националните отбори?
1736views
17comments
Предложения
Ако следваме примера от РЖ то подобно ограничение е пълен абсурд. Като пример ще дам националния отбор на Германия съставен от 8 играчи на Байерн Мюнхен. Обаче тук трябва да разграничим нещата, защото всеки ще си гледа интереса и ще взема максимума от изиграните мачове, а колегите с по-малък потенциал на отбора ще седят и ще гледат безучастно. (beer)
|
|
Премахване на ограничение в националните отбори?
1736views
17comments
Предложения
И аз съм против. В смисъл ограничението да остане. Като национален мениджър на 5/1 едвам успявам да събера играчи с линия над 400. Просто дивизията ни е от по-бедни отбори и при нас много рядко някой да има средства да тегли суперталанти и да ги развива. Пък и така има разнообразие, иначе ще стане много вероятно всички национали да са от един или два отбора. И все те да са шампиони. (beer) (beer) (beer) :)
|
|
Премахване на ограничение в националните отбори?
1736views
17comments
Предложения
8) (sun) (d) Ограниченето на броя национали от един отбор има своята логика и е разумно да остане... това предотвратява доста сериозни конфликти и реализиране на лични интереси... а съобразяването с него е основна грижа на националния селекционер...
Странни ситуации се получават при покупки след катотекирането на 22-мата... но това си е част от играта... не по-малко неприятно е когато някой отбор с национали стане неактивен... и все пак това си е работа на селекционера - да подбере група от надеждни 22-ма играчи... ако някой "изчезне" от групата - да му намери заместник, ако някой се контузи и не е лекуван - също...
...така се случи, че миналия сезон аз придобих 4-ма национали от 7/1... единия естествено се изпари... но това не попречи дори на спечелването на поредната световна титла от нацията!
|
|
Премахване на ограничение в националните отбори?
1736views
17comments
Предложения
Абсолютно съм на мнението на червения скорпион и БГ-то.
Световното първенство трябва да засяга и да е интересно за повече от шестдесетте и четири селекционера, които биха могли да заведат на Мондеала клубните си отбори.
Понякога може да ни се иска да вземем повече от трима играча от отбор, но селекционерът трябва да се сблъсква и с трудности, за да се докаже :D
<blockquote><h3>BG JUVENTUS написа:</h3>
Мислете в насока да бъде премахнат наградите за първо до трето място, защото
най-силните играчи стават още по силни(това го повтарям от 5 сезона).
</blockquote>
Паричната премия изглежда по-логична награда
|
|
Премахване на ограничение в националните отбори?
1736views
17comments
Предложения
Кой е казал, че всички играчи в отбора ти трябва да бъдат национали?! red scorpion добре го е написал, че в момента се дава възможност и на по-слаби играчи да бъдат в национала и да се избегне национала да бъде съставен от играчи от 1 или 2 отбора. Също така идеята е да има по-равностойни нации, а не нации-хагемони.
Мислете в насока да бъде премахнат наградите за първо до трето място, защото най-силните играчи стават още по силни(това го повтарям от 5 сезона).
Твърдо против за тази промяна!
Лошо впечатление прави, че веднага след възстановяването на съветниците, при положение, че има толкова належащи неща за оправяне, вие се хващате да предлагате лобистки неща, които засягат реално твоя и още 5 отбора!
|
|
Премахване на ограничение в националните отбори?
1736views
17comments
Предложения
Ами примерно давам за пример нацията на Райдърс.Имам трима национала,но в същото време имам един играч който съм накарал приятел да го вземе за да не разваля националния отбор.Същото с нацията на Магнум,имам трима и не искам да правя мръсно да развалям национални отбори,но в същото време интересите на клуба ми се засягат.
|
|
Премахване на ограничение в националните отбори? |
|
Премахване на ограничение в националните отбори?
1736views
17comments
Предложения
Аз съм против. Ако това стане то в дадена лига националният може да бъде само от един отбор.Сега се дава шанс и на не толкова добри и напомпани играчи, да играят за национала.
|
|
Премахване на ограничение в националните отбори?
1736views
17comments
Предложения
Предлагам да се премахне ограничението от трима играчи от един отбор в дадена нация.Пускам анкета,ако желаещите това да дтане са повече ще го предложа и на админа.
|
|
ВЕСТНИК "SHAMPIONI TODAY"
7454views
88comments
На лафче
Кога ще видим цялостният първи брой на вестника на отделна страница?Въпроса ми е към Админа,не към главният редактор Sport75!
|
|
ВЕСТНИК "SHAMPIONI TODAY"
7454views
88comments
На лафче
<blockquote><h3>MUFC написа:</h3>взе да го обръщаш на научно популярни филми</blockquote>
Всяка статия си има някаква цел...:)
|
|
ВЕСТНИК "SHAMPIONI TODAY"
7454views
88comments
На лафче
Sport, благодарен съм ти, сега си имам извинение! :D Хубава статия, хареса ми. :)
|
|
ВЕСТНИК "SHAMPIONI TODAY" |
|
ВЕСТНИК "SHAMPIONI TODAY" |
|
ВЕСТНИК "SHAMPIONI TODAY"
7454views
88comments
На лафче
(*) (*) (*) (*) (*) Н А З А Е М (*) (*) (*) (*) (*)
Здравейте отново.Ще си позволя да публикувам тук един микс от мнения и статии посветени на Компютърните игри,взети на заем от интернет пространството.Нека всеки сам си извлече изводи ако разбира се си направи труда да го прочете.
"Онлайн игрите са безплатни и се предлагат в различни нива и варианти; и следователно играчите вече могат да намерят идеално място за забавление независимо от тяхната възраст.
В света има около 217 милиона геймъри. Това е индикация колко интересни могат да бъдат тези дейности. Въпреки нарастващите опасения изразени от доктори и родители за влиянието на онлайн игрите върху здравето на децата, все пак има няколко ползи от тях.
Игрите възстановяват силата - Когато човек прекарва времето си в занимателни дейности, те помагат във възстановяването на ума му. Освен това игрите често правят хората по-щастливи, което е препоръчително лекарство за поддържане на геймърите годни.
Игрите поддържат ума здрав. Успешните геймъри са придобили опит в планирането.
Те са склонни да разработват планове в какъвто и да е сценарий. Стратегическите игри помагат за тестване на потребителските умове в трудни ситуации. Това кара играча да прилага креативни стратегии за преодоляване на проблеми. Докато играят, умовете на потребителите работят усърдно за поддържане на уменията придобити в определено ниво и след това се стремят да усилят същото умение в следващото ниво на процеса, изучавайки допълнителни стратегии.
Игрите развиват социални връзки. В множеството хора, играещи онлайн игри, една от ползите е отворената комуникация, развита от играчи от цял свят. В допълнение, някои от играчите позволяват гласова комуникация, което им разрешава да планират и дискутират с останалите за играта. Това помага да се засили комуникацията и социалния капацитет. Освен това те помагат за засилване на увереността в нивата, като играчите говорят с хора от различни култури.
Онлайн игрите произвеждат виртуални експерти. Геймърите имат възможността да избират от множество игри, отговарящи на интересите им. Играещите могат да използват демо версии и в зависимост от това как те възприемат играта могат да продължат с демото или да потърсят други варианти. Различните нива в игрите целят да тестват уменията на играчите, така че при по-висок левъл ще бъдете считан за експерт."
Ето и една статия(съкратен вариант) относно компютърните игри от доц.Иван Койчев от Софийския университет:
"Компютърните игри са сред най-популярните забавления не
само за младите, а и за хората в по-напреднала възраст. Въпросът, който
ние често си задаваме е - дали те са само забавление или могат да ни
научат на нещо полезно. За децата такива игри са първия им контакт с
компютрите. Компютърните игри са пряко средство на децата и младите
за достъп до света на съвременните информационни технологии. Докато
те играят, научават важни знания и умения, упражнявайки ги във
виртуалния свят.
През последните години електронните игри, домашните компютри и
интернетът заеха важно място в живота на деца и юноши. Тези нови медии
доведоха до значителни промени в природата на обучение. Компютърните
игри печелят все повече почитатели. Статистиката показва, че в развитите
страни 4/5 от населението до 35 години са играли, а от децата под 18 години
всъщност почти всеки е играл компютърни игри . Тази популярност носи
голям потенциал за обучение, ако успеем да я впрегнем в помощ на
образованието. А защо не, та нима играта не е най-естествения начин за
обучение! За съжаление, много често този начин се подценява от
привържениците на традиционната образователна система. Ако погледнем
назад в историята, ще намерим много примери за това как новостите, в това
число и новите медии, са се “радвали” на интензивна критика от страна на по-
консервативните слоеве на обществото. Примери има много - дори Сократ е
смятал, че разпространението на писмената реч не е много добро явление,
тъй като ще доведе до отслабване на паметта, защото обучаемият ще разчита
на писмените източници, както и, че при писмената реч се губи възможността
за задаване на директни въпроси, т.е. написаният текст дава един и същ
отговор, независимо колко пъти ще бъде прочетен.
В сравнение с миналото, съвременната информационна епоха изисква по-
различни качества от индивида. Все по-често професиите налагат проявяване
на инициативност, вземане на самостоятелни решения и творчество, вместо
прецизно изпълнение на рутинни действия. Образователните системи, които в
повечето страни са развити предимно в ранно-индустриалната епоха, като че
ли изостават и не успяват да откликнат достатъчно бързо на тази нова
тенденция. Компютърните игри имат солиден потенциал да помогнат на
образованието по-добре да отговори на нуждите на съвременната епоха. В следващата секция на тази статия се разглеждат основните
характеристики на компютърните игри и как могат да ни помогнат да
усъвършенстваме определени свои знания и умения.
На какво могат да ни научат компютърните игри?
Пряката полза е, че чрез играта децата неусетно овладяват компютърната
техника, чувстват се по-уверени в себе си и с много по-голяма лекота усвояват
други системи, които са им необходими за бъдещата работа. Най-
същественото предимство при тази нова медия в сравнение с предишните,
като книгите и телевизията, е възможност за двустранно взаимодействие
(което удовлетворява и втората критика на Сократ към писмената реч). Това
учи потребителя да бъде активен и сам да взема решения. Компютърните игри
могат да бъдат прекрасен симулатор на ситуации от реалния свят, защото
грешките са безплатни, което позволява на играчите спокойно да се
упражняват и да се учат от опита си (по метода на пробите и грешките). Това е
съществено предимство, защото никой не се е научил да кара кола само с
четене на правилника за движение или като слуша лекции в класната стая,
необходима е практика. Полезни умения, които могат да бъдат развити с
помощта на компютърните игри са: изобретателност; вземане на решения в
критични ситуации; поставяне и преследване на цели; планиране и
изпълнение на планове и др. Много от съвременните компютърни
игри се ползват от много играчи в интернет пространството, формират се
отбори. Играчите, често от различни страни, взаимодействат помежду си по
интернет. Това ги социализира и контактувайки с други играчи от цял свят, те
имат възможност да научават много за други култури. По този начин играчите
могат да усъвършенстват своите качества - умения за работа в колектив,
лидерство и други полезни социални умения
Джон Бекс и Митчел Ваде, след пространно изследване на влиянието на
компютърните игри, заявяват без резерви, че родителите не трябва да се
притесняват за това, че децата им ги играят . Резултатите от тяхното
изследване показват, че компютърните игри всъщност стимулират активност и
инициативност у ползвателите. Те изискват от тях много ментални и социални
умения, често едновременно. Изследването показва, че компютърните игри
правят играчите:
• по изобретателни, по социални – те често разговарят помежду си за
стратегии и обменят опит, докато играят;
• с по-добре развито стратегическо мислене;
• по-добре подготвени да приемат провалите - за тях това е просто
възможност за следващ опит;
• по-добре подготвени да бъдат добри лидери – те са със
самочувствие, мотивирани и очакват много от себе си в областта на
интересите си;
• много по-добре ориентирани в бързо променяща се среда;
• по-склонни да поемат пресметнат риск; по-добре виждат
проблемите в дълбочина;
• по-склонни да се учат самостоятелно и по-уверени, че практиката
е начина да станеш перфектен.
Игрите са своеобразен тренажор, симулатор на реалната действителност и
то често много добър. Изследванията показват, че те всъщност помагат на
децата да бъдат по-инициативни, по-креативни, по-социални, с по-добре
развито стратегическо мислене, както и да станат по-добри лидери."
Надявам се тази статия да Ви е била интересна и полезна!
|
|
Кой е най добрия отбор в света
3139views
21comments
Футбол Европа
Според мен тази тема няма смисъл. Всеки знае, че в момента Барселона е най-добрия отбор в света и Реал МадриД се пише с буквата Д ! :)
|
|
3 отбора
1208views
4comments
Зала на срама
Не влизай 1 месец в него и ще се изтрие. Препоръчвам ти да оставиш и MAN UNITED FR. Няма смисъл да правиш по 3 отбора.
|
|
3 отбора |
|
3 отбора
1208views
4comments
Зала на срама
Един собственик със 3 отбора.Има ли право да играе??
Въпрос става за собственика на Man United FC!!!
|